It's a mad mad world

Vi har precis tittat klart på ett program på tv4 fakta, som heter "Jakten på pedofiler". Går den i repris så se den. Inte för att det är ett program du vill se, utan för att det är farligt att blunda för dessa hemskheter som försigår.

Började sedan surfa lite. Surfade in på aftonbladet och tro sjutton att en av nyheterna handlade om just denna hemskhet.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5900583.ab

Ibland känner jag mig så skyldig att man inte vet mycket om dessa hemskheter och jag vet inte vad jag ska säga till mitt försvar att man inte engagerar sig mer för att detta ska stoppas.

Vilka otroliga människor som orkar engagera sig i detta. Vet inte om jag själv skulle orka. Tror jag skulle bli tokig på kuppen. Tänk att dag ut och dag in slåss för barnens rättighet mot en utlänningar som kommer undan i en korrupt värld. En stor eloge till "motståndsrörelsen" i detta viktiga krig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0