Hela utredningen att läsa

Jippie!
Kan man bli glad för mer idag? ;-)

Hade svårt att hitta hela utredningen i ett. Ibland är det näst intill omöjligt att hitta det man letar efter. Stort tack till pressekreterare Niclas Thorselius för snabbt svar om var jag kunde få tillgång till hela utredningen.

Varsågoda alla som är intresserade. Här finner ni den:
http://www.regeringen.se/sb/d/11223/a/129751
Det är en sak att läsa vad media skriver och en annan att läsa, begrunda och sedan välja perspektiv. Tror flera familjehem med mig är intresserade av att läsa den nya utredningen.
Ha en intressant läsning.

Kommentarer
Postat av: Veiken

Tack för kommentren på min blogg. Jag säger som du, dom nya förslagen bör träda i kraft snarast. Ha en fin helg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0